Rabu, 16 Mac 2011

Home » , » Penggemar Super Mario Nombor Satu Di Dunia

Penggemar Super Mario Nombor Satu Di Dunia

Mitsugu Kikai, 25 tahun dari Tokyo, Jepun, telah menerima gelar Penggemar Fanatik Super Mario Di Dunia, untuk koleksi raksasanya.

Saya tidak mengatakan itu takdir, tapi Kikai lahir di tahun yang sama ketika Nintendo merilis video game Super Mario, dan dia mengatakan hal pertama yang orang tuanya belikan adalah  mangkuk sereal Super Mario.  Sekarang, di usia 25 tahun, Mitsugu Kikai telah mengumpulkan sebuah koleksi Super Mario lebih daripada 5.400 jenis barang dan dia tidak akan merancang untuk berhenti mengumpul koleksi ini.

"Saya tidak pernah cuba untuk menjadi pengumpul nombor satu, tetapi kerana aku mencintai Mario sejak saya masih kecil, koleksi dikumpul secara bertahap. Sekarang,saya yakin anda tidak dapat menemukan item Mario sebanyak ini di tempat lain "kata Kikay. Dia yang tinggal di sebuah apartment dengan dua bilik tidur di Tokyo,dan salah satu bilik digunakan hanya untuk koleksi Super Mario dan ada banyak koleksi yang di tinggalkan  di belakang, di rumah orang tuanya.

1 ulasan:

No name berkata...

aku cuma ada game supermario jer.. tue pun tah mana tah... gila lar.. klu lar dpt kumpul katak mcm nie....