Sabtu, 5 Mac 2011

Home » » Titisan Air Mata Dari Seorang Insan Yang Digelar "IBU"

Titisan Air Mata Dari Seorang Insan Yang Digelar "IBU"

 Apa erti air mata pada korang semua?Pada aku,aku seorang insan yang tidak sanggup melihat seseorang menangis,bagi aku air mata sangat berharga dan bermakna kerana ada banyak perkara kenapa seseorang mengalirkan air matanya mungkin disebabkan kegembiraan ataupun kesedihan.

Aku melihat orang yang aku sayang mengalirkan air matanya,orang yang aku sudah anggap seperti ibu aku sendiri,walaupun sekarang aku tidak bermanja dengan dia,kenapa ibu?dan yang paling buat aku sedih kenapa aku tak tahu yang ibu tak makan dari tengah hari sampai malam?adakah mungkin sampai esok?air mata ibu mengalir gara-gara sebab ibu tak dengar suami ibu call,itu jer kan ibu?kenapa suami ibu sanggup marah ibu?hanya dengan 1 misscall sahaja ibu,aku tak sanggup tengok air mata ibu mengalir....cukuplah ibu,cukup...
ibu tahu tak air mata ibu sangat berharga dan bermakna pada kita orang semua.

Cukuplah ibu jangan menangis lagi,kami semua sanggup dan akan buat ibu gembira tolonglah jangan menangis lagi....sebab esok saya akan pulang ker kuala lumpur dan meninggalkan ibu seperti biasa bersama-sama dengan anak-anak ibu,korang jaga ibu baik-baik taw....LOVE FOR EVER!!!!!

(imaginasi cerita daripada penulis)

Tiada ulasan: